הקורס יעסוק בגישות חדשניות למדיה דיגיטלית, שיווק דיגיטלי ולהתנהגות דיגיטלית בהתייחס לשלושת המוקדים הבאים:
1) המשתמשים - חויית השימוש ודפוסי התנהגות.
2) המפרסמים - מטרות שיווקיות, קמפיינים דיגיטליים, שימוש מסחרי, פוליטי, חברתי וקהילתי בפייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ויוטיוב.
3) פלטפורמות - מאפייני הפלטפורמות השונות והאופנים בהם הן משתנות.
בקורס נלמד כיצד יוצרים קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל, כיצד ניתן להשתמש בשפה, תמונות או וידאו כדי למקסם תוצאות בקמפיין. נעסוק בשאלה מדוע הפלטפורמות משתנות בתדירות כל כך גבוהה, מה קורה במפגש בין ההתקדמות הטכנולוגית לרצונות ולצרכים של המשתמשים, המפרסמים והפלטפורמות?
1) המשתמשים - חויית השימוש ודפוסי התנהגות.
2) המפרסמים - מטרות שיווקיות, קמפיינים דיגיטליים, שימוש מסחרי, פוליטי, חברתי וקהילתי בפייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ויוטיוב.
3) פלטפורמות - מאפייני הפלטפורמות השונות והאופנים בהם הן משתנות.
בקורס נלמד כיצד יוצרים קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל, כיצד ניתן להשתמש בשפה, תמונות או וידאו כדי למקסם תוצאות בקמפיין. נעסוק בשאלה מדוע הפלטפורמות משתנות בתדירות כל כך גבוהה, מה קורה במפגש בין ההתקדמות הטכנולוגית לרצונות ולצרכים של המשתמשים, המפרסמים והפלטפורמות?
- Teacher: Yifat Mor