הקורס משלב את החלק התיאורטי יחד עם ההתנסות המעשית במטרה להכשיר מורים בעלי רגישות וכשירות בין-תרבותית הפתוחים למחשבות, לרגשות, לאומנות ולהתנהגויות שונות מהמוכר להם, והמסוגלים לפתח אקלים של שילוב קבוצות שונות בחברה, לקדם תהליכים של הכרת ידע תרבותי חדש, לצמצם את הפערים והמתחים תוך גילוי מחויבות רגשית-חברתית למציאות המאחד בין התרבויות. הקורס מדגיש את הקשר בין תיאוריה, חקר ופרקטיקה בהוראה במטרה לפתח דיאלוג מקצועי על אודות תהליכי למידה- הוראה שבמרכזם נושאים מגוונים מהאישי אל הגלובלי. הקורס מדגיש גם תהליכי עיצוב של הזהות המקצועית של הסטודנטים תוך פיתוח חשיבה ביקורתית- רפלקטיבית על ניהול הקבוצה והכיתה. זאת ועוד, הסטודנטים מתנסים בבתי ספר שונים ובארגוני חינוך. במשך שנת הלימודים, כל הסטודנטים משתתפים באופן מתוכנן, מובנה ותהליכי, כך שבהתנסות נכללו: תצפיות בכיתות הלימוד, השתתפות בהרצאות וקיום דיאלוג עם בעלי תפקידים שונים ועם אנשי חינוך פעילים במסגרות אלה, פגישות ודיונים עם תלמידים בנושאים הקשורים ברב תרבויות, השתתפות באירועים רב-תרבותיים ושיחות ישירות עם תלמידים ואנשים מתרבויות שונות אשר מתקיימים כחלק מהעשייה הבית ספרית. נוסף למעורבות באינטראקציות פדגוגיות-חברתיות הן בתוך בית הספר והן מחוץ לבתי הספר כמו קידום יוזמות חינוכיות שונות, והתנדבות בחלק מהמסגרות האלה.
- Teacher: Asmahan Masry-Herzallah