2021/22
  • עברית
    English עברית
התחברו למערכת (התחברות)

HUJI2021/22

  1. ראשי
  2. כל הקורסים
34203 תיאוריות למידה
34209 סוגיות מחקר בחינוך
34223 מיינדפולנס, תרגולי התבוננות ולמידה חברתית-רגשית בחינוך
34226 הכרת מערכת החינוך הישראלית
34230 בית הספר כסביבה מכילה: הטרוגניות בכיתה
34231 סדנת ילדים, בני נוער וטכנולוגיה חינוכית
34238 פילוסופיה חינוכית עכשווית
34284 חינוך בלתי-פורמאלי והתמודדות עם עוני ואי-שוויון באמריקה הלטינית
34317 סוגיות נבחרות בהוראת המדעים
34326 היסטוריה ויצירתה של זהות לאומית יהודית
34390 חינוך למיעוטים בחברה רב-תרבותית: החינוך לערבים בישראל
34410 תקשורת בין-אישית
34435 פסיכולוגיה חברתית של הכיתה
34507 פסיכולוגיה התפתחותית
34526 סוגיות נבחרות בחינוך: ניתוח תוכניות וספרי לימוד
34554 החוויה תחילה: חינוך בלתי פורמאלי- תנועות נוער, טיולים ופעילות בקהילה
34555 חינוך, משפחה ומגדר: בין הפרטי לציבורי
34557 לנצח את השעמום: למידה מבוססת פרויקטים
34563 שילוב הידע - למידה מגוונת - סמינר
34569 קריאת טקסטים במחשבת החינוך
34581 מבט סוציולוגי על החברה הערבית ובית הספר בישראל
34585 אי שוויון בחינוך - מבט מהשטח
34586 מכורסת השר ועד הכסא בכיתה: פוליטיקה, יוזמה ומעשה בשדה החינוך
34590 גישות אסטרטגיות ביזמות וחדשנות בחינוך
34594 סמינר מחקר באלימות ותוקפנות בביה"ס: התמקדות על הפרעות התנהגות
34598 חינוך אזרחי רב תרבותי: מבט בינלאומי
34600 פדגוגיה של הוראת דתות
34602 חינוך וחברה ערבית בישראל
34638 המפגש היהודי ערבי כאתגר חינוכי: מטרות ותוצאות
34649 יזמות בית ספרית במערכות חינוך ציבוריות
34812 ליקויי למידה ותפקיד היועץ
34819 קורס מלווה להצעת תזה - שנה א
34820 קורס מלווה תזה - שנה ב'
34822 שאלת הרוע והשלכותיה החינוכיות
34829 יסודות הגישה הייעוצית
34851 פיתוח כישורים חברתיים - השלכות לייעוץ
34854 דו-תרבותיות, זהות, והסתגלות - ב'
34878 שיטות סטטיסטיות מתקדמות במחקר פסיכולוגי
34896 היבטים נוירופסיכולוגיים של לקויות למידה
34903 סוגיות בקבלת החלטות - ב'
34918 חשיבה, חקר ומטה קוגניציה - חלק א' (שיעור)
34935 ניתוח התנהגות ייישומי (ABA) בבית הספר
34944 היבטים תאורטיים בהתפתחות שפה
34945 פסיכופתולוגיה של הילדות וההתבגרות - חלק ב'
34946 ליקויים בהתפתחות שפה
34966 היבטים תאורטיים של הנחיית קבוצות
34967 היבטים רב תרבותיים במינהל החינוך
34980 אוטיזם: מבוא
34995 קריאה חלק ב': ליקויי קריאה
37016 חינוך מוסרי בימינו
37205 מורה כמעצב סביבת למידה
37801 יסודות תאורטיים ופסיכומטריים בהגדרה ובאבחון לקויות למידה - ב'
37814 ליקויי למידה במתמטיקה: היבטים תאורטיים
37832 היבטים תרבותיים בייעוץ
37852 מוטיבציה, רגש ושייכות בהקשרים לימודיים
37862 תפקיד מנהל בי"ס בהערכה ובפיתוח פרופסיונאלי של מורים
37870 ההיסטוריה ככלי לעיצוב חינוכי-תרבותי בישראל
37886 היוועצות: תיאוריה והלכה למעשה
37898 תכנון, שינוי ותכנון של שינויים בחינוך
37904 משא ומתן - היבטים התנהגותיים א
37911 הורות: התפתחות ושינוי
37913 חשיבה, חקר ומטה קוגניציה בלמידה והוראה - חלק ב (סמינר)
37939 כלכלת החינוך
37969 סוגיות יסוד בקוגניציה
37971 ניהול ומימון תקציבי בארגונים
37974 התנסות בשדה בפסיכולוגיה חינוכית - א
37976 תהליכים טיפוליים בהתערבות אינדיבידואלית - חלק ב'
37979 מדעי הלמידה: מיתוסים, הסכמות ומחלוקות
37981 מבוא לפסיכותרפיה פסיכודינמית, תיאוריה ופרקטיקה ב'
37982 האינטרנט בשירות ההוראה והלמידה - חלק ב' (סמינר)
37983 היבטים יישומיים בדיאגנוסטיקה
37989 פסיכופתולוגיה א'
37999 היסודות הפסיכולוגיים של ליקויי הלמידה
34203-1 תיאוריות למידה, 1 - הדר
34203-2 תיאוריות למידה, 2 - מוסקוביץ
34203-3 תיאוריות למידה, 3 - הדר
34203-4 תיאוריות למידה, 4 - מוסקוביץ
34569-1 קריאת טקסטים במחשבת החינוך, 1 - גירש
34569-2 קריאת טקסטים במחשבת החינוך, 2 - ציפורי
34569-3 קריאת טקסטים במחשבת החינוך, 3 - ציפורי
37833-1 טיפול התנהגותי קוגניטיבי - ב', 1 - אנקרי
37833-2 טיפול התנהגותי קוגניטיבי - ב', 2 - סבטו-הלוי

משבצות (בלוקים)

דילוג את ניווט

ניווט

  • ראשי

    • הקורסים שלי

    • בלוגים ציבוריים

    • הקורסים שלי

    • כל הקורסים

Supplementary blocks

© The Hebrew University of Jerusalemכל הזכויות שמורות לאוניברסיטה העברית בירושלים
שרות של קבוצת הסיסטם של ביה"ס להנדסה ומדעי המחשב
אפיון, פיתוח, יישום ותיעוד ע״י חנה סלוצקין
התחברו למערכת (התחברות)
ראשי
  • עברית
    • English
    • עברית
הורדת היישומון Moodle mobile