2022/23
  • עברית
    English עברית
התחברו למערכת (התחברות)

HUJI2022/23

  1. ראשי
  2. כל הקורסים
34006 האחר שאיננו אני: התמודדות עם עמדות קיצוניות וגזעניות בכיתה
34018 דרך כפר - אי של יציבות בגיל ההתבגרות - להיות מחנך משמעותי
34037 פדגוגיה של הוראת שפות זרות
34045 איך מחנכים לזהות? התנסות מעשית וסדנה
34063 עבודה עם לקויות למידה - התנסות מעשית וסדנה
34065 מודל החינוך היהודי-ערבי: הלכה למעשה - התנסות מעשית וסדנה
34075 וידיאו-דידקטיקה למתמטיקאים
34092 אנגלית - סמינריון דידקטי II
34101 חינוך מוזיאלי: המוזיאון ככלי ומרחב למידה
34111 ירושלים כמרחב להוראה בינתחומית
34144 סוגיות בסמנטיקה
34150 "סוד הגן הקסום": התנסות מעשית וסדנה בחינוך וסביבה
34158 הוראת גיאומטריה בתיכון
34177 חדשנות פדגוגית - התנסות מעשית וסדנה iTeach-JLM
34188 הוראת ערבית בישראל - אתגרים ודילמות
34196 משטר ופוליטיקה בישראל - הפן המשפטי
34199 עברית של עולם הפוליטיקה והתקשורת
34260 פדגוגיה ביקורתית נכנסת לכיתה
34264 חינוך לחיים משותפים בראי הפסיכולוגיה החברתית
34291 מה מסתתר מאחורי דלת הכיתה? היכרות עם גישות פדגוגיות ללמידה ולהוראה
34316 היסטוריה - סמינריון דידקטי
34350 דילמות של מחנכים - התנסות מעשית וסדנה
34367 פיתוח הוראה עתירת חשיבה
34368 פיתוח הוראה עתירת חשיבה - סדנא יישומית
34194 סמינריון דידקטי וסדנה בהוראת מדעי הרוח
34368-1 פיתוח הוראה עתירת חשיבה - סדנא יישומית, 1 - פלטניק
34368-2 פיתוח הוראה עתירת חשיבה - סדנא יישומית, 2 - רזניק
34368-3 פיתוח הוראה עתירת חשיבה - סדנא יישומית, 3 - כהן
34368-4 פיתוח הוראה עתירת חשיבה - סדנא יישומית, 4 - דובל-אילוז
34368-5 פיתוח הוראה עתירת חשיבה - סדנא יישומית, 5 - פונו
34089-2 חושבים אמנות: דרכי ידיעה אסתטיות וחשיבה מסדר גבוה בשעור לאמנות - 2

משבצות (בלוקים)

דילוג את ניווט

ניווט

  • ראשי

    • הקורסים שלי

    • הקורסים שלי

    • כל הקורסים

משבצות (בלוקים)

© The Hebrew University of Jerusalemכל הזכויות שמורות לאוניברסיטה העברית בירושלים
שרות של קבוצת הסיסטם של ביה"ס להנדסה ומדעי המחשב
אפיון, פיתוח, יישום ותיעוד ע״י חנה סלוצקין
התחברו למערכת (התחברות)
ראשי
  • עברית
    • English
    • עברית
מדיניות שמירת מידע ופרטיות
הורדת היישומון Moodle mobile