הקורס סוקר את תחום השיווק מנקודת מבט ניהולית, במטרה לפתח ידע ומיומנות ראשוניים
באספקטים הניהוליים של השיווק. במהלך הקורס תוצג "השפה השיווקית" באמצעות סקירה
של מושגי היסוד והתפיסות הבסיסיות בתחום השיווק, תוך הסתכלות על שיווק כבסיס לקבלת
החלטות ניהוליות וכמסגרת לניתוח סיטואציות עסקיות.
לפיכך, מטרות הקורס הספציפיות הן:
• הכרת המושגים המרכזיים והטרמינולוגיה הבסיסית של אסטרטגיה שיווקית
• הכרות של תהליכי התכנון, הטכניקות, והכלים האנליטיים המשמשים לקבלת החלטות שיווקיות
• סקירת סוגי המידע המרכזיים המשמשים לקבלת החלטות שיווקיות
• הבנת ותרגול של האמצעים בעזרתם חברות מתרגמות את מטרותיהן לתוכנית שיווקית,
המעוצבת כך שתמשוך צרכנים ותשיג יתרון תחרותי בשוק

מושגי היסוד והתפיסות הבסיסיות בתחום השיווק, הנלמדים במסגרת הקורס, מהווים בסיס
להרחבות וניתוחים בקורסים מתקדמים יותר בתחום, ויופיעו שוב ושוב במהלך לימודיכם.
לכן, אחת ממטרות הקורס היא להפנים את אותם המושגים והתיאוריות.