תקציר יחידת-הוראה

הדף הראשי של הקורס

  • שיח לימודי פורה ברשתות חברתיות ובכלים שיתופיים. 

    • 9. שיתופיות ורשתות חברתיות

      לפני השיעור

      נפגש ביום שני בשעה 20:30-22:00 לשיעור סינכרוני באמצעות הפייסבוק. עד אז אנא צפו בסירטון או קיראו את המאמר הקצר של יוסף אבינון בהד החינוך

      והיכנסו לאתר הויקיספייסס thinkonline: עשו sign in לוויקיספייסס ואחר כך בקשו להצטרף לאתר  thinkonline - עשו join

      קריאת רשות:

      מאמר של מאיה בוזו שוורץ על למידה בקבוצות.

      פרק של לינדה דרלינג האמונד ובריגיד בארון ב- Teaching for meaningful learning

    • אחרי השיעור

      למעוניינים: ניהול שיעור בפייסבוק. הכינו מראש כ- 5 נושאים לדיון בשיעור. לכל נושא כיתבו הנחיות או שאלה לדיון והצמידו תמונה כדי שיהיו מוכנים לכם במהלך השיעור. כדאי להוסיף האש-טג שהוא מילה רצופה ולפניה סולמית המשמשת כאמצעי לחיפוש ברשתות חברתיות למשל #שיעור1. בנושא הראשון כיתבו דברי קבלת פנים והנחיות להתנהלות השיעור. למשל שרק אתם פותחים נושא חדש, אחרת יש בלגן גדול ואפשר להתחיל. אם יש משאב לצפייה או קריאה, כדאי לשלוח אותו מראש כי התלמידים נלחצים מהקצב. הם מרגישים שאין להם זמן לקרוא או לצפות וכבר אחרים כותבים. יש לזכור שזה שיעור מאד דינאמי ומהיר ולכן לפעמים לא מגיעים לעומק. שיעור כזה מתאים במיוחד לחזרה למבחן ולכל שיעור שכולל דיון שיתופי. 

    • אחרי השיעור

      אפשר לחזור על השיעור או להשלימו בקישור