תקציר יחידת-הוראה
-
-
אחרי הקריאה במאמרו של אנתוני סינוט, תארו את הריחות שאתןם מריחים/ות בדרככןם מהבית עד הגעת לכיתה באוניברסיטה.
אילו מחשבות ותחושות הריחות האלו מעלים בכןם? נסו לזהות ולתאר את ההבניות החברתיות שעומדות בבסיס המחשבות שלכןם על הריחות שפגשתןם.
עד 150 מילים.
מטלות למפגש ב23 לינואר, הוסיפו כאן כתגובה:
אנא חזרו על תאור הריחות בנסיעה לאוניברסיטה שכתבתםן למפגש האחרון. כתגובה לאותו תאור בתוך הפורום של השיעור הקודם, אנא כתבו בקצרה (3 משפטים בערך) איזה אלמנטים של political economy of olfaction או של nasal taste (לפי סינוט) אתםן מזהים.ות בתוך התאור שלכםן. למשל: האם האנשים בסביבתכםן שמו בושם? איזה סוג, ומה זה אומר עליהם, לפי דעתכםן? או: איזה ריחות הם טובים/רעים בעיניכםן, ומדוע, לפי דעתכםן? נדון על זה בתחילת השיעור הבא.
-
קראו על החיים היוצאי דופן של הלן קלר, האישה העוורת וחרשה שסיימה את הלימודים