Section outline

  • מטלות למפגש ב23 לינואר:

    1) אנא חזרו על תאור הריחות בנסיעה לאוניברסיטה שכתבתםן למפגש האחרון. כתגובה לאותו תאור בתוך הפורום של השיעור הקודם, אנא כתבו בקצרה (3 משפטים בערך) איזה אלמנטים של political economy of olfaction או של nasal taste (לפי סינוט) אתםן מזהים.ות בתוך התאור שלכםן. למשל: האם האנשים בסביבתכםן שמו בושם? איזה סוג, ומה זה אומר עליהם, לפי דעתכםן? או: איזה ריחות הם טובים/רעים בעיניכםן, ומדוע, לפי דעתכםן? נדון על זה בתחילת השיעור הבא.

    2) האם אתםן שמים.ות בושם, ואם כן, איזו? ואם לא, למה לא? אם כן, חפשו את פרסומת הבושם שלכםן (וידאו וצילום) והעלו אותו במודל. האם אתםן מזדהים.ות עם המסר של פרסומת הבושם שלכםן? כתבו בקצרה (כן/לא, מכיוון ש...)

    2) קראו את העמודים מתוך הרומן ״טוהר המידות של קקינה״ של הסופרת האיטלקיה מטילדה סראו והגיבו לשאלה בפורום.

    חובת קריאה: קקינה

    בחירה: דנטה על השפה האיטלקית


    • אנא בחר.י משפט מתוך הסיפור של מטילטה סראו התעסק בריח.

      בפיסקה של 100 מילים, סכם.י את משמעותו המשפט הנבחר ביחס לתפקיד הריח בתוך הסיפור. מה הריח מספר לנו באופן עקיף על החברה האיטלקית ועל מקומה של האישה בתוכה במאה 19? 

    • האם אתםן שמים.ות בושם, ואם כן, איזו? ואם לא, למה לא? אם כן, חפשו את פרסומת הבושם שלכםן (וידאו או צילום) והעלו אותו כאן. האם אתםן מזדהים.ות עם המסר של פרסומת הבושם שלכםן? כתבו בקצרה (כן/לא, מכיוון ש...)